

A bérelt kocsiról és az igáslóról szeretnék néhány szót szólni.
Bérelt kocsi: Chevrolet Celta, 2007
A legfontosabb, ha valaki ilyen kocsit szeretne bérelni az NE TEGYE!!!
Mi egy A kategóriást (legolcsóbb) béreltünk, szerencsére B kategóriást adtak, ami annyit jelentett, hogy 2 ajtóval többet kaptunk és légkondi is volt a kocsiban. Viszont ugyanaz az ezres fostalicska motor volt benne, egy pontatlan kézi sebességváltóval.
Három pozitívumot tudok megemlíteni a kocsival kapcsolatban, a jó futóművet, lehetett bele etanolt tankolni (1,8 reál/liter) és nem robbant le…
A negatívumok közül csak néhányat emelnék ki: a kocsi bezárásakor, a hátsó ajtók rendszeresen kinyíltak, más és más variációban; a kigyorsításokat és a hegyi szerpentineket nagyon nehezen bírta; utolsó nap Mage-Rió távon (kb. 80km), dugóval, légkondi finom használatával is 10 liter alkoholt nyakalt be…
Igásló: Toyota Bandeirante, 1977
Megbízható, masszív szerkezetű platós teherautó, már átesett egy „szívcserén”, most Mercedes motor duruzsol benne.
Elengedhetetlen közlekedési eszköz, ezen a hatalmas birtokon. A legtávolabbi les kb. 15 kilométerre található a lodgetól. A nehéz körülmények (mély homok, vízállások, egyenetlen terep) sem jelenthet neki akadályt.
Az biztos, hogy ezzel több dolog lesz, mint a fostalicskával. Egy öreg kocsi mindig nagyobb figyelmet és szervizelést igényel. Már kétszer kellett szerelni, de abban biztos vagyok, hogy nem utoljára.
Ami nincs a kocsiban: kézifék, ablaktörlő, utastéri ventilátor (a platón a menetszél nagyon jól dolgozik) és a sebességmérőt is kikötötték.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése